loading...
signalesarmaye.rozblog.com
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
شبندر 3 1346 romisashafiei
علیرضا یوسفی بازدید : 42 دوشنبه 1392/10/16 نظرات (0)

به گزارش اطلاع رسانی سایپا بازار کشور روسیه به عنوان یک بازار اروپایی محسوب شده و انواع خودروهای گوناگون از برترین تولیدکنندگان جهانی در آن حضور دارند، بر همین اساس ورود خودرو تیبا در هر دو مدل هاچ بک و صندوق دار یک موفقیت صادراتی برای گروه خودروسازی سایپا محسوب می شود.
حضور خودروی تیبا در بازار روسیه با توجه به دسترسی زمینی به این کشور یک مزیت صادراتی مطلوب برای سایپا محسوب شده و موجب سهولت، تسریع و کاهش هزینه های حمل و نقل و افزایش قدرت رقابت سایپا با سایر شرکت ها در این کشور خواهد شد.
خودرو تیبا پیش از این توانسته بود ضمن برآورده کردن شرایط و الزامات استانداردی اوکراین مجوز حضور در این کشور به عنوان یک بازار اروپایی را که سالانه حدود سه میلیون دستگاه انواع خودروهای تولیدی کشورهای مختلف جهان در آن به فروش می رسد را اخذ کند، ضمن این که سایپا با راه اندازی چند نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در کشور اوکراین در زمینه جلب رضایت مشتریان نیز موفقیت های بزرگی را بدست آورده است.
لازم به ذکر است به واسطه مجوز اخذ شده برای بازار روسیه و به دلیل وجود اتحادیه گمرکی بین کشورهای روسیه، قزاقستان و بلاروس، ورود خودروی تیبا به بازارهای قزاقستان و بلاروس نیز در حال حاضر بلامانع است.
موفقیت های گروه خودروسازی سایپا در بازارهای بین المللی در زمینه میزان فروش، ورود به بازارهای جدید و ارائه مجوزهای مربوطه توسط کشورهایی که انواع خودروهای روز جهان را در بازار خود عرضه می کنند در حالی رقم می خورد که صنعت خودروسازی ایران در داخل با موانع زیادی روبروست و بسیاری ضمن نادیده گرفتن توانمندی های تولیدکنندگان خودرو، با اقدامات و اظهارات نسنجیده و مغرضانه خود زمینه به خطر افتادن اشتغال هزاران نفر از کارکنان این صنایع و بروز بسیاری از مشکلات در زمینه های گوناگون نظیر تولید، فروش، نقدینگی و.... را ایجاد می کنند.
سایپا تنها خودروساز ایرانی است که تا کنون هفت بار به عنوان صادر کننده نمونه انتخاب شده و دو بار جایگاه صادرکننده ممتاز کشوری را به خود اختصاص داده است. این شرکت موفقیت های صادراتی خود را مرهون مزیت های رقابتی محصولات و اتخاذ استراتژی های درست در زمینه بازاریابی است.

علیرضا یوسفی بازدید : 31 دوشنبه 1392/10/16 نظرات (1)

دوستان با سلام خواهشا مقداری به دانش خود در مورد تکنیکال وبحث بر سر یکی دو روز منفی شدن سهم بیفزایید قرار باشد هر روز سهم مثبت بخورد که دیگر اصلاح در بورس معنی نداشت چند سهم در استراحت مانند کگاز/مداران/غالبر/ورنا /و.... که سهم ها چند روز استراحت داشتند وبعد سهم شروع به رشد کردند استراتژی بازار هم همینطور است سهم شما را خسته میکند بعد شروع به رشد میکند وقتی سهمی رشد میکند نیاز به اصلاح دارد تا تجدید قوا کرده دوباره رشد کند این قانون در تمام بازارهای مالی  وجود دارد بعد از ظهر فایل اموزشی مخصوص کاربران قرار داده میشود تا مقداری اگاهی انان بالا رود خواهشاو حتما برای خودتان هم شده مطالعه کنید

علیرضا یوسفی بازدید : 58 دوشنبه 1392/10/16 نظرات (0)

شرکت بانک کارآفرین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 92 را با سرمایه 8 هزار و 500 میلیارد ریال مبلغ 373 ریال اعلام کرده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)،شرکت بانک کارآفرین پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 92 را با سرمایه 7 هزار و 250 میلیارد ریال بهمن و اسفند ماه 91 به صورت حسابرسی‌شده، و همچنین در تیر، مهر و آبان ماه سال جاری مبلغ 437 ریال اعلام کرده بود که مطابق اطلاعات منتشر شده در دی ماه سال جاری با سرمایه 8 هزار و 500 میلیارد ریال مبلغ 373 ریال اعلام کرده است.

 

گفتنی است این شرکت در اردیبهشت ماه 92 براساس صورت های مالی (حسابرسی نشده)، سود هر سهم را مبلغ 384 ریال اعلام کرده بود که بر اساس صورت های مالی حسابرسی‌شده سود هر سهم به میزان 385 ریال تحقق یافته است.

 

لازم به ذکر است مطابق با تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ 9 دی ماه 92 سرمایه شرکت از مبلغ 7 هزار و 250 میلیاردریال به مبلغ 8 هزار و 500 میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران افزایش یافت.

 

این شرکت اعلام کرده است که افزایش سرمایه یاد شده تا تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی 92 ثبت خواهد شد.

 

"وکار"پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی 91 را با سرمایه چهار هزار و 500 میلیارد ریال مبلغ 520 ریال و در آخرین پیش بینی مبلغ 359 ریال اعلام کرده است.

 

 

علیرضا یوسفی بازدید : 38 دوشنبه 1392/10/16 نظرات (0)

شرکت آبادگران ایران در دوره سه ماهه سوم سال مالی جاری مبلغ 136 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت و معادل 63 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، شرکت آبادگران ایران پیش بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 92 را در بهمن و اسفند ماه 91 به صورت حسابرسی شده، در تیر، مهر و آبان ماه 92 به صورت حسابرسی شده و همچنین در دی ماه سال جاری مبلغ 215 ریال اعلام کرده است و طی دوره 9 ماهه با اختصاص 136 ریال سود به ازای هر سهم معادل 63 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

 

بر اساس این گزارش هیئت مدیره این شرکت پیش بینی تقسیم سود سال مالی 92 به میزان 80 درصد اعلام شده است.

 

"ثاباد"پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی 91 را در نخستین پیش بینی مبلغ 216 ریال و در آخرین پیش بینی مبلغ 226 ریال اعلام کرده بود که مطابق صورتهای مالی حسابرسی نشده و شده، مبلغ 220 ریال به ازای هر سهم تحقق پیدا کرده است.

علیرضا یوسفی بازدید : 60 دوشنبه 1392/10/16 نظرات (0)
طی روزهای اخیر با انتشار خبر واگذاری بلوک بانک پارسیان توسط گروه صنعتی ایران خودرو شاهد اقبال عمومی بازار سرمایه به سهام این شرکت و زیرمجموعه های آن هستیم بطوریکه در نماد شرکت ایران خودرو حجم معاملات بسیار قابل توجه در نوسانات حداکثری مثبت و در نماد شرکت های زیرمجموعه عدم عرضه سهام و یا عرضه به میزان حجم مبنا و صف های خرید میلیونی قابل مشاهده است.

براین اساس مدیر امور سهام شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز با اشاره به اقبال بازار سرمایه به سهام شرکت های ایران خودرو و زیرمجموعه های آن اظهار داشت: به دلیل افق اقتصادی روشن موجود در کشور و افزایش تولید خودرو در شرکت های خودروسازی و البته فروش دارایی در برخی از شرکت های خودرویی اقبال به سهم های خودرویی افزایش پیدا کرده است. تمام این موارد در کنار امکان بازگشت شرکای خارجی به دلیل رفع تحریم ها همگی می تواند محرکی برای بازار باشد تا به این گروه اقبال نشان دهد.

حسینی در پاسخ به برخی شایعات موجود در بازار سرمایه مبنی بر تصمیم این شرکت برای فروش بلوک بانک پارسیان و برخی از داریی هایش اعلام کرد: شرکت برنامه ای برای فروش دارایی ندارد البته امکان فروش برخی از سهم های تابعه شرکت با توجه به روند بازار وجود دارد.

اما شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو در موضوع فروش بلوکی پارسیان تابع ایران خودرو می باشد و هر تصمیمی که این شرکت در این خصوص اتخاذ کند، انجام می دهد.

وی در بیان ارزش پرتفوی "خگستر" بیان کرد: در حال حاضر پرتفوی "خگستر" رو به رشد است و هم اکنون ارزش خالص دارایی های شرکت رقمی در حدود 8000 ریال می باشد.

علیرضا یوسفی بازدید : 34 دوشنبه 1392/10/16 نظرات (0)
براساس آخرین اطلاعات درج شده بر روی سایت کدال، شرکت معادن بافق، درآمد هر سهم را برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 92 را به میزان 3629 ریال برآورد کرده است. این در حالی است که براساس عملکرد واقعی 6 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه سال 92، درآمد هر سهم به میزان 1701 ریال پوشش داده شده است.

البته این روزها شنیده ها حاکی از افزایش سرمایه "کبافق" و تعدیل مثبت درآمد هر سهم دارد که باعث اقبال سهامداران به این نماد شده است.

در این راستا مدیر سهام شرکت معادن بافق در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: در صورت تصویب سازمان بورس، هیأت مدیره شرکت در نظر دارد 120 درصد  افزایش سرمایه از محل آورده نقدی دهد که هنوز زمان آن مشخص نیست.

 

اخلاقی فر تصریح کرد: در گزارش 9 ماهه شرکت اگرچه تغییر در میزان تولید و فروش به وجود نیامده اما احتمال تعدیل سود با توجه به رشد قیمت های جهانی در این گزارش وجود دارد. 

علیرضا یوسفی بازدید : 41 دوشنبه 1392/10/16 نظرات (0)

امروز دوشنبه 50 درصد به علاوه يك سهم از كل سهام شركت پالايش نفت لاوان (سهامي عام) متعلق به سازمان تامين اجتماعي و شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران بابت رد دیون دولت در بازار دوم فرابورس عرضه مي‌شود.با توجه به گران بودن قیمت سهم و انتظارات قیمتی بالای عرضه کننده، انتظار می رود سهم روی میز معاملات بماند و خریداری نیابد.

علیرضا یوسفی بازدید : 44 دوشنبه 1392/10/16 نظرات (0)

پلاسکو ووبیمه سیگنال امروز بودند پلاسکو که کامل صفش ریخت وفرصت خرید را داد وبیمه هم نحوه سفارش گذاشتن را اموزش دادایم با این حجم معاملات حتما باید خریده باشید

علیرضا یوسفی بازدید : 41 دوشنبه 1392/10/16 نظرات (0)

این گفته ما بود در روز شنبه :سهم در بین مقاومت وحمایت گیر افتاده است با توجه به جمع شدن بالینگر باند توصیه پله اول جهت ورود پله دوم وسوم خارج شدن از مقاومت 189 تومان است

علیرضا یوسفی بازدید : 64 دوشنبه 1392/10/16 نظرات (0)
براساس آخرین اطلاعات مندرج بر روی سایت کدال شرکت پلاسکوکار، برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 92، درآمد هر سهم را صفر ریال برآورد کرده است. این در حالی است که عملکرد واقعی شش ماهه منتهی به 31 شهریور ماه سال 92 با زیانی معادل 171 ریال مواجه بوده است.

براساس گزارش صورت مالی شرکت مذکور، دلیل کاهش سود "پلاسک"، عدم تحقق تولید سایپا و کاهش تخصیص MRP به شرکت پلاسکو کار در شش ماهه نخست سال 92 می باشد.

در همین راستا، مدیر حسابرسی شرکت پلاسکو کار در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: در حال حاضر شرکت تلاش می کند که بتواند مجوز افزایش قیمت محصولات خود را از سایپا بگیرد. در صورت تحقق این افزایش قیمت "پلاسک" می تواند زیان شش ماهه اول سال را پوشش دهد. این در حالی است که در شش ماهه دوم نیز در حالت سر به سر می باشیم. بنابراین در شرایط فعلی، تلاش شرکت در راستای تنظیم بودجه اصلاحی می باشد که بتوان به کمک این اصلاحیه، وضعیت شرکت را به نقطه سربه سر نزدیک کنیم.

از سویی دیگر شرکت های قطعه ساز زیرمجموعه سایپا تابعی از تولیدات سایپا هستند و روند تولید و فروش آنها، بستگی به سایپا دارد. بنابراین در چنین شرایطی که میزان تولید این شرکت نیز بسته به تولید سایپا می باشد اگر تولید سایپا افزایش یابد تولید این شرکت به تبع آن افزایش خواهد یافت و برعکس.

همچنین علیرضایی در پاسخ به سوال خبرنگار بورس نیوز در مورد طرح توسعه و انتقال به شهرک کاسپین قزوین تصریح کرد: طرح مزبور به بهره برداری رسیده و تا پایان سال نیز در آنجا مستقر خواهیم شد.

علیرضا یوسفی بازدید : 70 دوشنبه 1392/10/16 نظرات (0)

شنیده شده شرکت میدکو 17 طرح در بخش صنعت فولاد و مس را دردست اجرا دارد. تاکنون 3 طرح ازجمله تولید کنسانتره‌های سنگ آهن، تولید کنسانتره ذغال به بهره برداری رسیده است و در سال جاری بهره‌برداری طرح احیاء مستقیم فولاد، كارخانه كك‌سازی و تولید فروسیلیسیم دنبال شده و 5 طرح فولادی و مسی در سال 93 به بهره‌برداری می‌رسند.میدکو زنجیره معدن از اکتشاف تا فرآوری و تولید ماده معدنی باارزش افزوده را به طور کامل در اختیار دارد. ظرفیت تولید فولاد خام میدكو تا پایان سال 95 با تکنولوژی‌های روز دنیا به 4.2 میلیون تن در سال می‌رسد. میدکو در تولید کنسانتره مس از تکنولوژی جدیدی استفاده نموده براین اساس با استفاده از روش بایولیچینگ منجربه هزینه احداث و بهره برداری کمتر خواهد شد و مشكلات زیست محیطی در مقایسه با روش پیرومتالورژی نداشته و این تكنولوژی برای اولین بار درمقیاس صنعتی در دنیا انجام می‌شود. و اما تعیین عوارض بر روی صادرات سنگ آهن، تولید فولاد را کاهش نخواهد داد. سود هر سهم در سالجاری 167 ریال اعلام شده ولی میدکو سهمی است که توانایی تحقق سود 1000 ریالی در سال 93 و 1800 ریالی در سال 94 را دارد.

علیرضا یوسفی بازدید : 98 یکشنبه 1392/10/15 نظرات (0)

فقط یک شنیده کگاز سود هر سهم خود را1230ریال پیش بینی کرد ودر نه ماهه نیز 90% پوشش داده یعنی 1100 ریال پوشش داده و دو سه روز اینده نیز  بازگشایی خواهد شد

علیرضا یوسفی بازدید : 42 یکشنبه 1392/10/15 نظرات (0)

شنیده ها از افزایش سرمایه قریب الوقوع  100 درصدی شبهرن ( 66 درصد از محل سود انباشته و 44 درصد از محل آورده نقدی) به گوش میرسد که طی هفته جاری به سازمان بورس جهت دریافت مجوز ارسال میگردد.

مجمع فوق العاده شبهرن تا 2 ماه دیگر انجام میشود، شبهرن مالکیت 30 درصدی در نیروگاه سیکل ترکیبی قم را دارد که ارزش بازار آن 470 میلیارد تومان است که به ازای هر سهم 7830 ريال می باشد.

شنیده ها از افزایش تولید روزانه ایران خودرو به بیش از 1800 دستگاه و سایپا به بیش از 1500 دستگاه حکایت دارد

سکارون

 یک کارخانه یک میلیون تنی است ، خط دوم شرکت با ظرفیت 3500 تنی پیشرفت فیزیکی 70 درصدی داشته است، مالکیت 52.83 درصدی سیمان لارستان ، مالکیت 98 درصدی سیمان آپادانا که در 93 به بهره برداری میرسد

علیرضا یوسفی بازدید : 71 یکشنبه 1392/10/15 نظرات (0)
جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان طی روز جاری با حضور بیش از 92 درصد سهامداران در محل هتل سیمرغ تهران رسمیت یافت.

 

براساس گزارش بورس نیوز، هیأت رییسه مجمع تقسیم 250 ریال سود نقدی به ازای هر سهم را به تصویب رساند.

 

همچنین انتخاب روزنامه اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی و مؤسسه حسابرسی رهیافت به عنوان حسابرس قانونی و مؤسسه حسابرسی رایمند به عنوان حسابرس علی البدل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان از دیگر مصوبات مجمع بود.

علیرضا یوسفی بازدید : 53 یکشنبه 1392/10/15 نظرات (0)
شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب با سرمایه ای بالغ بر 30 میلیارد تومان سرمایه گذاری مسکن شمال غرب اطلاعات و صورت های مالی حسابرسی شده 12 ماهه منتهی به 31 شهریور 92 را منتشر کرده است.

 

"ثغرب" برای هر سهم در سال مالی 92 مبلغ 562 ریال سود خالص محقق کرده که در مقایسه با اطلاعیه قبلی (مبلغ 635 ریال) نزدیک به 11 درصد کاهش داشته است.

شایان ذکر است این شرکت از سهامدارن خود برای شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه در تاریخ 21 دی ماه دعوت کرده است.

علیرضا یوسفی بازدید : 59 یکشنبه 1392/10/15 نظرات (0)

شرکت مهندسی نصیر ماشین در دوره دوره 6 ماهه نخست امسال با اختصاص مبلغ 43 ریال سود به ازای هر سهم  معادل 16 درصد از پیش بینی هایش را محقق کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، شرکت مهندسی نصیر ماشین پیش بینی سود هر سهم سال مالی 92 را در نخستین پیش بینی مبلغ 39 ریال و در آبان و آذر ماه 92 (حسابرسی شده) مبلغ 86 ریال اعلام کرده بود که این رقم در دی ماه سال جاری به مبلغ 264 ریال رسید و طی دوره 6 ماهه مبلغ 43 ریال، معادل 16 درصد به ازای هر سهم کنار گذاشت.

این شرکت پیش بینی سود هر سهم تلفیقی سال مالی 92 را در اسفند ماه 91 مبلغ 117 ریال و در آذر ماه 92 مبلغ 191 ریال اعلام کرده بود که این رقم در دی ماه امسال به مبلغ 369 ریال رسید.
 عمده تغییر صورت گرفته در اطلاعات پیش بینی شناسایی مبلغ 7 میلیارد و 283 میلیون ریال سود حاصل از فروش سهام شرکت روان فناور است.

همچنین این شرکت اعلام کرده است،  فروش سهام شرکت مهندسی صنعتی روان فن آور( فرابورسی) معادل مبلغ 182 ریال اثر مثبت رروی سود هر سهم این شرکت داشته است.

در خصوص درخواست افزایش قیمت محصولات فروخته شده به قطعه سازان شامل شرکتهای مگا موتور و ساپکو ، تا کنون الحاقیه مربوطه برای ثبت در حسابها جهت این شرکت و نهائی شدن موارد درخواستی اعلام نشده است.

"خنصیر" پیش بینی سود هر سهم سال مالی 91 را در نخستین پیش بینی مبلغ 186 ریال و در آخرین پیش بینی مبلغ 35 ریال اعلام کرده بود که مطابق اطلاعات 12 ماهه حسابرسی نشده در تاریخ 5 خرداد ماه 92 مبلغ 132 ریال و مطابق اطلاعات 12 ماهه حسابرسی شده مبلغ 165 ریال به ازای هر سهم محقق شد.

 

علیرضا یوسفی بازدید : 68 یکشنبه 1392/10/15 نظرات (0)

شرکت رادیاتور ایران در دوره 6 ماهه نخست سال مالی 92 مبلغ 146 ریال سود به ازای هر سهم  کنار گذاشت و به 65 درصد از پیش بینی هایش رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، شرکت رادیاتور ایران پیش بینی سود هر سهم برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 92 را در اسفند ماه 91 و اردیبهشت ماه 92 (حسابرسی شده) و و همچنین مرداد ماه 92 مبلغ 18 ریال و در مهر م اه 92 مبلغ 68 ریال اعلام کرده بود که این رقم در شهریور ماه امسال به 226 ریالّ رسید و طی 6 ماه با اختصاص 146 ریال سود به ازای هر سهم معادل 65 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

این شرکت اعلام کرد، عمده دلایل تعدیلات اخیر، افزایش سود ناخالص استفاده از مواد داخلی (خرید مواد داخلی به جای خرید موادخارجی)می باشد که در واقع داخلی سازی مواد و قطعات صورت گرفته است .

همچنین علت افزایش هزینه های مالی استفاده بیشتر از تسهیلات و همچنین باز پرداخت تسهیلات سنوات گذشته بانکها همراه با جرایم است.

گفتنی است علت افزایش هزینه های اداری تشکیلاتی با توجه به استفاده از مواد داخلی به جای خارجی در نتیجه هزینه های گارانتی و خدمات پس از فروش افزایش یافته است"

این شرکت تاکنون پیش بینی سود هر سهم تلفیقی سال 92 را ارائه نکرده است.

"ختور" پیش بینی سود هر سهم سال مالی 91 را در نخستین پیش بینی مبلغ 143 ریال اعلام کرده بود که مطابق صورتهای مالی حسابرسی شده مبلغ 30 ریال به ازای هر سهم محقق شد. همچنین مطابق صورتهای مالی تلفیقی حسابرسی شده سود هر سهم تلفیقی سال مالی 91 به مبلغ 136ریال محقق شد.

تعداد صفحات : 107

درباره ما
Profile Pic
با سلام .این سایت جهت کمک به سرمایه گذاری وکمک به تصمیم گیری شما در انتخاب نمادها در سود دهی بیشتر ایجاد شده است.سایت فقط جنبه مشاوره داشته وهیچگونه تعهدی نسبت به سیگنالها ندارد جهت مشاره می توانید با ایمیل ayousefi1012@yahoo.com تماس حاصل کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • جمعه 19 دی 1393
  • دوشنبه 08 دی 1393
  • چهارشنبه 03 دی 1393
  • شنبه 29 آذر 1393
  • سه شنبه 25 آذر 1393
  • يکشنبه 23 آذر 1393
  • شنبه 22 آذر 1393
  • جمعه 21 آذر 1393
  • دوشنبه 17 آذر 1393
  • شنبه 15 آذر 1393
  • جمعه 14 آذر 1393
  • سه شنبه 11 آذر 1393
  • سه شنبه 04 آذر 1393
  • دوشنبه 03 آذر 1393
  • شنبه 01 آذر 1393
  • جمعه 30 آبان 1393
  • چهارشنبه 28 آبان 1393
  • سه شنبه 27 آبان 1393
  • دوشنبه 26 آبان 1393
  • يکشنبه 25 آبان 1393
  • شنبه 24 آبان 1393
  • جمعه 23 آبان 1393
  • چهارشنبه 21 آبان 1393
  • سه شنبه 20 آبان 1393
  • يکشنبه 18 آبان 1393
  • شنبه 17 آبان 1393
  • جمعه 16 آبان 1393
  • چهارشنبه 14 آبان 1393
  • سه شنبه 13 آبان 1393
  • جمعه 09 آبان 1393
  • سه شنبه 06 آبان 1393
  • دوشنبه 05 آبان 1393
  • يکشنبه 04 آبان 1393
  • شنبه 03 آبان 1393
  • چهارشنبه 30 مهر 1393
  • سه شنبه 29 مهر 1393
  • دوشنبه 28 مهر 1393
  • يکشنبه 27 مهر 1393
  • شنبه 26 مهر 1393
  • جمعه 25 مهر 1393
  • چهارشنبه 23 مهر 1393
  • سه شنبه 22 مهر 1393
  • يکشنبه 20 مهر 1393
  • شنبه 19 مهر 1393
  • يکشنبه 16 شهريور 1393
  • شنبه 15 شهريور 1393
  • چهارشنبه 12 شهريور 1393
  • سه شنبه 11 شهريور 1393
  • دوشنبه 10 شهريور 1393
  • يکشنبه 09 شهريور 1393
  • چهارشنبه 05 شهريور 1393
  • سه شنبه 04 شهريور 1393
  • دوشنبه 03 شهريور 1393
  • شنبه 01 شهريور 1393
  • چهارشنبه 29 مرداد 1393
  • سه شنبه 28 مرداد 1393
  • يکشنبه 26 مرداد 1393
  • جمعه 24 مرداد 1393
  • چهارشنبه 22 مرداد 1393
  • سه شنبه 21 مرداد 1393
  • يکشنبه 19 مرداد 1393
  • شنبه 18 مرداد 1393
  • سه شنبه 14 مرداد 1393
  • دوشنبه 13 مرداد 1393
  • يکشنبه 12 مرداد 1393
  • شنبه 11 مرداد 1393
  • پنجشنبه 09 مرداد 1393
  • چهارشنبه 08 مرداد 1393
  • سه شنبه 07 مرداد 1393
  • دوشنبه 06 مرداد 1393
  • يکشنبه 05 مرداد 1393
  • جمعه 03 مرداد 1393
  • چهارشنبه 01 مرداد 1393
  • سه شنبه 31 تير 1393
  • دوشنبه 30 تير 1393
  • يکشنبه 29 تير 1393
  • شنبه 28 تير 1393
  • پنجشنبه 26 تير 1393
  • چهارشنبه 25 تير 1393
  • سه شنبه 24 تير 1393
  • يکشنبه 22 تير 1393
  • شنبه 21 تير 1393
  • جمعه 20 تير 1393
  • پنجشنبه 19 تير 1393
  • چهارشنبه 18 تير 1393
  • سه شنبه 17 تير 1393
  • دوشنبه 16 تير 1393
  • يکشنبه 15 تير 1393
  • شنبه 14 تير 1393
  • جمعه 13 تير 1393
  • پنجشنبه 12 تير 1393
  • چهارشنبه 11 تير 1393
  • سه شنبه 10 تير 1393
  • دوشنبه 09 تير 1393
  • يکشنبه 08 تير 1393
  • شنبه 07 تير 1393
  • جمعه 06 تير 1393
  • چهارشنبه 04 تير 1393
  • سه شنبه 03 تير 1393
  • دوشنبه 02 تير 1393
  • يکشنبه 01 تير 1393
  • شنبه 31 خرداد 1393
  • پنجشنبه 29 خرداد 1393
  • چهارشنبه 28 خرداد 1393
  • سه شنبه 27 خرداد 1393
  • دوشنبه 26 خرداد 1393
  • يکشنبه 25 خرداد 1393
  • شنبه 24 خرداد 1393
  • جمعه 23 خرداد 1393
  • پنجشنبه 22 خرداد 1393
  • چهارشنبه 21 خرداد 1393
  • سه شنبه 20 خرداد 1393
  • دوشنبه 19 خرداد 1393
  • شنبه 17 خرداد 1393
  • سه شنبه 13 خرداد 1393
  • دوشنبه 12 خرداد 1393
  • يکشنبه 11 خرداد 1393
  • شنبه 10 خرداد 1393
  • جمعه 09 خرداد 1393
  • پنجشنبه 08 خرداد 1393
  • چهارشنبه 07 خرداد 1393
  • سه شنبه 06 خرداد 1393
  • دوشنبه 05 خرداد 1393
  • يکشنبه 04 خرداد 1393
  • شنبه 03 خرداد 1393
  • جمعه 02 خرداد 1393
  • پنجشنبه 01 خرداد 1393
  • چهارشنبه 31 ارديبهشت 1393
  • سه شنبه 30 ارديبهشت 1393
  • دوشنبه 29 ارديبهشت 1393
  • يکشنبه 28 ارديبهشت 1393
  • شنبه 27 ارديبهشت 1393
  • جمعه 26 ارديبهشت 1393
  • پنجشنبه 25 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393
  • دوشنبه 22 ارديبهشت 1393
  • يکشنبه 21 ارديبهشت 1393
  • شنبه 20 ارديبهشت 1393
  • جمعه 19 ارديبهشت 1393
  • پنجشنبه 18 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 17 ارديبهشت 1393
  • سه شنبه 16 ارديبهشت 1393
  • دوشنبه 15 ارديبهشت 1393
  • يکشنبه 14 ارديبهشت 1393
  • شنبه 13 ارديبهشت 1393
  • جمعه 12 ارديبهشت 1393
  • پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393
  • سه شنبه 09 ارديبهشت 1393
  • دوشنبه 08 ارديبهشت 1393
  • يکشنبه 07 ارديبهشت 1393
  • شنبه 06 ارديبهشت 1393
  • جمعه 05 ارديبهشت 1393
  • پنجشنبه 04 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 03 ارديبهشت 1393
  • سه شنبه 02 ارديبهشت 1393
  • دوشنبه 01 ارديبهشت 1393
  • يکشنبه 31 فروردين 1393
  • شنبه 30 فروردين 1393
  • جمعه 29 فروردين 1393
  • پنجشنبه 28 فروردين 1393
  • چهارشنبه 27 فروردين 1393
  • سه شنبه 26 فروردين 1393
  • دوشنبه 25 فروردين 1393
  • شنبه 23 فروردين 1393
  • جمعه 22 فروردين 1393
  • پنجشنبه 21 فروردين 1393
  • چهارشنبه 20 فروردين 1393
  • سه شنبه 19 فروردين 1393
  • دوشنبه 18 فروردين 1393
  • يکشنبه 17 فروردين 1393
  • شنبه 16 فروردين 1393
  • جمعه 15 فروردين 1393
  • پنجشنبه 14 فروردين 1393
  • دوشنبه 11 فروردين 1393
  • يکشنبه 10 فروردين 1393
  • شنبه 09 فروردين 1393
  • جمعه 08 فروردين 1393
  • چهارشنبه 06 فروردين 1393
  • سه شنبه 05 فروردين 1393
  • دوشنبه 04 فروردين 1393
  • جمعه 01 فروردين 1393
  • پنجشنبه 29 اسفند 1392
  • چهارشنبه 28 اسفند 1392
  • سه شنبه 27 اسفند 1392
  • دوشنبه 26 اسفند 1392
  • يکشنبه 25 اسفند 1392
  • شنبه 24 اسفند 1392
  • جمعه 23 اسفند 1392
  • پنجشنبه 22 اسفند 1392
  • چهارشنبه 21 اسفند 1392
  • سه شنبه 20 اسفند 1392
  • دوشنبه 19 اسفند 1392
  • يکشنبه 18 اسفند 1392
  • شنبه 17 اسفند 1392
  • جمعه 16 اسفند 1392
  • پنجشنبه 15 اسفند 1392
  • چهارشنبه 14 اسفند 1392
  • سه شنبه 13 اسفند 1392
  • دوشنبه 12 اسفند 1392
  • يکشنبه 11 اسفند 1392
  • شنبه 10 اسفند 1392
  • جمعه 09 اسفند 1392
  • پنجشنبه 08 اسفند 1392
  • چهارشنبه 07 اسفند 1392
  • سه شنبه 06 اسفند 1392
  • دوشنبه 05 اسفند 1392
  • يکشنبه 04 اسفند 1392
  • شنبه 03 اسفند 1392
  • جمعه 02 اسفند 1392
  • پنجشنبه 01 اسفند 1392
  • چهارشنبه 30 بهمن 1392
  • سه شنبه 29 بهمن 1392
  • دوشنبه 28 بهمن 1392
  • يکشنبه 27 بهمن 1392
  • شنبه 26 بهمن 1392
  • جمعه 25 بهمن 1392
  • پنجشنبه 24 بهمن 1392
  • چهارشنبه 23 بهمن 1392
  • سه شنبه 22 بهمن 1392
  • دوشنبه 21 بهمن 1392
  • يکشنبه 20 بهمن 1392
  • شنبه 19 بهمن 1392
  • جمعه 18 بهمن 1392
  • پنجشنبه 17 بهمن 1392
  • چهارشنبه 16 بهمن 1392
  • سه شنبه 15 بهمن 1392
  • دوشنبه 14 بهمن 1392
  • يکشنبه 13 بهمن 1392
  • شنبه 12 بهمن 1392
  • جمعه 11 بهمن 1392
  • پنجشنبه 10 بهمن 1392
  • چهارشنبه 09 بهمن 1392
  • سه شنبه 08 بهمن 1392
  • دوشنبه 07 بهمن 1392
  • يکشنبه 06 بهمن 1392
  • شنبه 05 بهمن 1392
  • جمعه 04 بهمن 1392
  • پنجشنبه 03 بهمن 1392
  • چهارشنبه 02 بهمن 1392
  • سه شنبه 01 بهمن 1392
  • دوشنبه 30 دی 1392
  • يکشنبه 29 دی 1392
  • شنبه 28 دی 1392
  • جمعه 27 دی 1392
  • پنجشنبه 26 دی 1392
  • چهارشنبه 25 دی 1392
  • سه شنبه 24 دی 1392
  • دوشنبه 23 دی 1392
  • يکشنبه 22 دی 1392
  • شنبه 21 دی 1392
  • جمعه 20 دی 1392
  • پنجشنبه 19 دی 1392
  • چهارشنبه 18 دی 1392
  • سه شنبه 17 دی 1392
  • دوشنبه 16 دی 1392
  • يکشنبه 15 دی 1392
  • شنبه 14 دی 1392
  • جمعه 13 دی 1392
  • پنجشنبه 12 دی 1392
  • چهارشنبه 11 دی 1392
  • سه شنبه 10 دی 1392
  • دوشنبه 09 دی 1392
  • شنبه 30 آذر 1392
  • شنبه 28 خرداد 1373
  • پنجشنبه 19 خرداد 1373
  • شنبه 21 اسفند 1372
  • پنجشنبه 15 تير 1393
  • پنجشنبه 06 مرداد 1393
  • پنجشنبه 20 خرداد 1393
  • پنجشنبه 06 فروردين 1393
  • پنجشنبه 20 بهمن 1392
  • پنجشنبه 14 ارديبهشت 1393
  • پنجشنبه 26 فروردين 1393
  • پنجشنبه 25 اسفند 1392
  • پنجشنبه 31 ارديبهشت 1393
  • پنجشنبه 24 دی 1392
  • چهارشنبه 14 آذر 467
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3195
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 795
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 579
  • بازدید ماه : 1,088
  • بازدید سال : 34,274
  • بازدید کلی : 425,683